Marketing. - 4MMMARKE
A+Augmenter la taille du texteA-Réduire la taille du texteImprimer le documentEnvoyer cette page par mail
Content PrerequisitesNone
Tests MARKETING
50% final exam
50% Oral presentations
Cours 100% distanciel. Evaluation en contrôle continu.
MARKETING :
Enseignement 100% Distanciel en 2020-2021
NOTE FINALE (100%) = 100% CONTROLE CONTINU (2 études de cas)
Rattrapage : Note de dossier, DM, qui remplace la note de CC
Si bascule en présentiel : modalités d'évaluation identiques
Calendar The course exists in the following branches:
- Curriculum - Math. Modelling, Image & Simulation - Semester 7
- Curriculum - Information Systems Engineering - Semester 7
- Curriculum - Financial Engineering - Semester 7
- Curriculum - Core curriculum - Semester 7
see
the course schedule for 2022-2023
Additional Information Course ID : 4MMMARKE
Course language(s): 
The course is attached to the following structures:
You can find this course among all other courses.
Bibliography Kotler, Keller, Manceau (2012), Marketing management, Pearson.
Lendrevie, Lévy (2013), MERCATOR, Dunod.
Lehu, (2012) L'Encyclopédie du marketing, Eyrolles.
A+Augmenter la taille du texteA-Réduire la taille du texteImprimer le documentEnvoyer cette page par mail
Date of update September 21, 2022